Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
Gminny Zakład Komunalny w Mirczu Spółka z o.o.

zapytanie ofertowe - zakup wody mineralnej II pół. 2016

Znak: GZK/ZO/5/2016                                                                                                                                                                          Mircze dnia 05.07.2016 roku

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE O WARTOŚCI NIE PRZEKRACZAJĄCEJ RÓWNOWARTOŚCI KWOTY 14 000 EURO.

 

W związku z zamiarem udzielenia zamówienia publicznego na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 roku poz. 907,984,1047 i 1473 z późn. zm.) proszę o złożenie oferty na:

 

Dostawę jednorazową wody mineralnej dla pracowników w opakowaniach 1,5 l (bezzwrotnych typu PET) w ilości 1500 sztuk dla Gminnego Zakładu Komunalnego w Mirczu. Towar musi odpowiadać polskim normom. Termin przydatności wody mineralnej nie może być krótszy niż do 31.12.2016 r. Wspólny słownik zamówień: kod  CPV 15.98.10.00 – wody mineralne

Wyżej wymieniony towar zostanie dostarczony do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Łaskowie na koszt dostawcy w dzień roboczy w godzinach pracy zakładu 7.30 – 15.30.

1.      Termin wykonania zamówienia: w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy.

2.       Kryteria wyboru oferty i ich waga:

Kryterium

Waga oceny

w %

Cena netto:

95

Termin wykonania

-

Okres gwarancji

-

Termin płatności

5 (gdzie 14 i więcej dni = 5 pkt.)

3.      Opis warunków udziału w postępowaniu (oświadczenia, dokumenty jakie oferent jest zobowiązany dostarczyć):

1.

Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

2.

Zaakceptowany projekt umowy

3.

Stosowne uprawnienia na wykonywanie określonej działalności

4.      Niniejsze postępowanie prowadzone jest bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych.

5.      Ofertę proszę sporządzić na załączonym formularzu i przesłać/dostarczyć osobiście w nieprzekraczalnym terminie do dnia 15.07.2016 roku, do godz. 800, do siedziby Zamawiającego: Gminny Zakład Komunalny w Mirczu
ul. Młyńska 2A, 22 – 530
Mircze (budynek oczyszczalni ścieków)

6.      Termin związania ofertą: 7 dni

7.      Okres gwarancji: nie dotyczy.

Informacje o wyniku postępowania będą dostępne dla składających ofertę tylko na ich wyłączny wniosek.

 


 

………………………………………….

………………………………………….

………………………………………….

       (nazwa i adres lub pieczęć oferenta)                                                                                                        …............................... dnia ............................ roku

 

FORMULARZ ofertOWY

 

Odpowiadając na przekazane zaproszenie do złożenia oferty, oferuję wykonanie zamówienia na następujących warunkach:

 

1.      Cena oferenta wynosi: ……… złotych/opakowanie 1,5 l (bezzwrotne typu PET) netto  (słownie: …………. złotych)

2.      Należny podatek VAT: ……% w kwocie …………………..…………….. złotych

(słownie: ……………………………………………………………………. Złotych)

3.      Wartość brutto oferty: ……………………………………………… złotych

(słownie: ……………………………………………………………………. Złotych)

4.      Termin wykonania zamówienia: ……………………………………………………

5.      Termin płatności przelew : ………………………………………………………

6.      Oświadczam/oświadczamy, że w cenie oferty zostały uwzględnione wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.

 

7.      Integralną częścią oferty stanowią:

 

Lp.

Nazwa dokumentu

1.

 

2.

 

3.

 

 

 

 

………………………………..

(data i podpis oferenta)

 

 

 

 

 


 

 

OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O SPEŁNIENIU WARUNKÓW

UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

Nazwa wykonawcy    ....................................................................

 

Adres wykonawcy     .......................................................................

 

Miejscowość: ....................                                            Data .....................................

 

 

Oświadczam, że spełniam niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu,
a mianowicie:

 

1.    Posiadam uprawnienia do wykonywania wymaganej przedmiotem zamówienia działalności, czynności zgodnie z wymogami ustawowymi,

2.    Posiadam niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

3.    Znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

 

 

 

 

 

 

                                                   .................................................................................

                                                                                                                    (data i czytelny podpis osoby upoważnionej)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

UMOWA

zawarta w dniu …………………. 2016 roku w Mirczu

pomiędzy:

Gminny Zakład Komunalny w Mirczu

ul. Młyńska 2A

22-530 Mircze​

NIP: 919-16-79-667

reprezentowanym przez:

1.       Roman Szlingiert – Kierownik Zakładu,

2.       Zbigniew Sienicki – Główny Księgowy

zwanym dalej „Zamawiającym”

a

…………………………………………

 

reprezentowanym przez

…………………………………………

 

zwanym dalej „Dostawcą”,

§ 1

Dostawę jednorazową wody mineralnej dla pracowników w opakowaniach 1,5 l (bezzwrotnych typu PET) w ilości 1500 sztuk dla Gminnego Zakładu Komunalnego w Mirczu.

§ 2

Wartość przedmiotu umowy będzie przedstawiała się następująco:

- cena zakupu wody mineralnej za 1 opakowanie 1,5 l (bezzwrotne typu PET) w wysokości ……… zł netto plus podatek VAT.

- wartość brutto oferty …………………….... zł (słownie: …………………………………………. zł)

- termin płatności  przelew …………………. dni

§ 3

Zapłata za przedmiot umowy nastąpi jednorazowo, na podstawie przedstawionej faktury potwierdzonej przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego w terminie wskazanym na fakturze.

§ 4

Towar musi odpowiadać polskim normom. Termin przydatności wody mineralnej nie może być krótszy niż do 31.12.2016 r. Wyżej wymieniony towar zostanie dostarczony do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Łaskowie na koszt dostawcy w dzień roboczy w godzinach pracy zakładu 7.30 – 15.30.

§ 5

Umowa może zostać rozwiązana za jednomiesięcznym wypowiedzeniem w formie pisemnej.

§ 6

W sprawach nie uregulowanych postawieniami niniejszej umowy będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego i ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

§ 7

Wszelkie spory wynikające z tytułu niniejszej umowy rozstrzygane będą przez sądy właściwe rzeczowo.

§ 8

Umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach.

 

 

                Dostawca:                                                                                                          Zamawiający:

 

Zegar

Kalendarium

Lista wydarzeń w miesiącu Kwiecień 2024 Brak wydarzeń w tym miesiącu.

Imieniny